25.01.2015

Kochani...

Miłość ? Czy to musi tak boleć ?
"-Jeżeli to miłość.. To ja jej nie chcę... proszę Cię zabierz mi ją... Czemu ona tak boli ??
-Bo była prawdziwa."-Hobbit Tauriel i Kili
Zakochujemy się w osobach ,które mają nas gdzieś... Mam już dość tych rozczarowań. Czemu jestem taka naiwna...Nie mogę przestać o nim myśleć!!! Nie chcę tego! Nie chce kochać! Chciałabym być wredną suką bez uczuć ,a nie naiwną dziewczyną ze zranionym sercem!!!
Pomocy... Ostatnio czuje się fatalnie i dlatego rozdział ,jeszcze nie jest napisany. Nie może być w nim zawarte tak dużo smutku ,dlatego jak poczuję się trochę lepiej i przestanę myśleć.... o NIM to dodam rozdział
(info tylko dla tych co czytają)
............................................................
Mrs Dark

2 komentarze:

  1. Hej<3
    Też mam ten problem ;c Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :) Więcej na moim Blogu: http://fedeludmifedemilaforever.blogspot.com/2015/02/lba-5.html#comment-form .
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń