24.01.2015

LBA 10 :3

Kocham was normalnie <3
Dostałam 10 na tym blogu LBA <3
Tak bardzo wam dziękuję.
Nominacja od Ludmiły Timberlake <3 Dzięki <3 Kocham Cię <3
Pytania:
1. Ulubiony cytat?
"Jeżeli chcesz tęczy pogódź się z deszczem"
2. Masz rodzeństwo?
Tak siostrunie ,która mnie meeeeega wkórza.
3. Czytasz mojego bloga (haha standardowe pytanie ☺)?
Peffka kocham go <3
4. Czego się bałaś w dzieciństwa?
Tego ,że nasz świat przestanie istnieć, niewoli, ludzi,życia,straty najbliższych.
5. Ulubiony film, serial, książka i kolor?
Film(y) "Gwiazd naszych wina" "Ósmoklasiści nie płaczą" "Złodziejka książek" "Iluzja" "Rememeber me" "Oszukana" serial(e) "Violetta" "Agenci NCIS" "CSI kryminalne zagadki (...)" "Wolfblood" "Szkoła" Książka "Jutro" John Mardsen <3 kolor(y) niebieski, fioletowy, różowy, zielony.
6. Jakie zachowanie postaci Cię najbardziej wkurza?
Z "Violetty" tak ? To jaka jest Violetta. Denerwuje mnie jej dziecinność.
7. Co jest w życiu najważniejsze (np. rodzina, zdrowie itd.)?
Nadzieja :) Bez niej nie ma życia.
8. Czy pomyślałaś kiedyś "WOW ludzie mnie czytają. Znaczę coś dla nich"?
Kiedyś na początku tak. Byłam taka podekscytowana gdy przybywało czytelników. Teraz jest inaczej. Zmieniłam się. Od początku blogowania minęło pół roku. A ja tak dużo przeszłam.
9. Ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski :)
10. Kto ma najbardziej charakterystyczny uśmiech i głos z serialu (mogą być dwie osoby)?
Diego :)
11. Stoisz na przepaścią. Musisz wybrać: albo uratujesz życie Mercedes, a Tini zginie, czy na odwrót. Co robisz?
To pierwsze <3

Dziękuję bardzo <3 
Nie nominuje nikogo przepraszam... 
Jutro postaram się wszystkich poinformować o tym ,że dostali nominacje.
Kocham was Mrs Dark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz