18.05.2015

Przepraszam...nie dałam rady...

Tytuł może nie mówi za dużo jednak jest dla mnie bardzo ważny. Nie nie kończę swojej przygody z bloggerem...tylko...tak jakby...no...nie wiem jak to powiedzieć...przerywam? Może to jedyne pasujące tu określenie. Nie mam w ogóle pomysłów na dalsze rozdziały. Niby coś napisałam ,ale jednak jest to takie nudne ,że po prosty usunę. Nie wiem na ile możliwe ,że do 10 czerwca ,możliwe ,że dłużej. Nie mam pojęcia. Nauczycielki teraz pytają i zapowiadają (lub nie) kartkówki i sprawdziany ,więc muszę przysiąść i się uczyć... Jak znam życie pewnie i tak tego nie zrobię ,ale chociaż spróbuję... Nie będę komantować blogów wielu blogerek ,ale postaram się czytać regularnie jednak nie obiecuję.. Jak wrócę (jeżeli wrócę) to to nadrobie wszystkie zaległości... Przepraszam tych ,którzy już drugi tydzień czekali na rozdział wiem jestem beznadziejna... Przepraszam... Ok.. To chyba tyle...
To ....do zobaczenia? Napisania? Wrócenia na bloga? Przypomnienia sobie o was? O pisaniu? W każdym razie do powrotu....
Magic Rose (Pamiętajcie ,że was kocham i nigdy nie zapomnę!!!!)

11 komentarzy:

  1. Misiu nie przejmuj się! Szkoła umie wymęczyć człowieka -,- a wena też nie zawsze przychodzi :/ Ale pamiętaj! Jestem z tobą! I bardzo Cię Kocham ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Me too ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie kochana, wszyscy na Ciebie poczekamy. Wiem jak jest w szkole, bo sama to przechodzę :) Życzę Ci odzyskania weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie! Poczekam na Ciebie!
    Dawno mnie nie było, ale wróciłam :)
    Pozdrawiam :*

    http://delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszku, ja poczekam jak zawsze kiedy trzeba
    Nie martw sie
    Powodzenia w szkolnych obowiązkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaczę :(
    Czekam na powrót :(
    Nie przejmuj się u mnie też tak jest na nic czasu nie mam :(
    Może spróbuj napisać inną historię jak na tą straciłaś natchnienie :(
    Tylko proszę cię wróć do nas :(
    Do napisania....

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S Pamiętaj że możesz na mnie liczyć i że cię Kocham ( Po Przyjacielsku jasne chyba nie :D )
    Zawsze z tobą :)
    Do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh, mnie w szkole też męczą, wiem, co czujesz. No ale jeszcze tylko ok. 3 tygodnie, bo w połowie wystawiają oceny :D Powodzenia w nauce, czekamy ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. będę czekać :)

    Tymczasem zapraszam tu:
    storyaboutleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana rozumiem Cię bardzo dobrze, mam podobnie,
    jednak nie mam odwagi zawiesić, ale
    mam nadzieję, że szybko wrócić, odpoczniesz, nabierzesz sił, pomysłów i na pewno będzie dobrze. Ostatnio nie komentowałam przepraszam... Ale nadrobiłam .
    Kocham i czekam na Twój powrót
    ~RiRi

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam i prosze o komentarze :) http://jestes-tym-czego-potrzebuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń